Dag 5

Jaaaa
Ik had wilde plannen voor vandaag.
Plannen met cupcakes en mandjes.
Plannen met boeken.

Maar ik had ook nog een afspraak met de badkamer, een berg was en een berg strijk.
Dus de cupcake plannen, zijn voor een andere keer...

Toch is het ook vandaag gelukt om te geven.
Vandaag had ik een kleine zoete verrassing in petto voor een nieuwe collega van mij.
Hoewel ze al aan het werk is bij ons, volgt ze ook nog een opleiding.
Daardoor moet ze ook nog stages doen. (ook bij ons, lekker handig ;o))
En vandaag had ze bezoek van haar docent... zeg maar controle!!

Dus sloop ik vanmorgen haar klasje binnen en zette ik een kleine zoete verrassing op haar bureau.
Eentje om haar héél veel succes te wensen...



... en volgens mij heeft het geholpen ;o))

Groetjes
Eva



2 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))