Straight Grain - Hanami - Test

Zoals je in een vorige post al kon lezen, was ik wild enthousiast toen ik een paar weken geleden gekozen werd om een nieuw patroon te testen voor Straight-Grain. En vandaag mag ik mijn versie van de Hanami jurk aan jullie laten zien ;o))
 I was very excited when a few weeks ago I got picked to test a new pattern from Straight Grain. And today I can show you my version of the Hanami Dress.;o))


Ik koos voor een donkerblauwe stof en maakte de jurk ruim genoeg zodat we er ook in de herfst nog van kunnen genieten. Voor de voering en de onderkant van de mouwen, koos ik hetzelfde limoengroen als in de stipjes op de buitenstof.
I chose a dark blue fabric and made the dress spacious enough so we can still enjoy it in cold autumn weather. For the lining and the bottom half of the sleeves, I chose the same lime green as the little dots on the outer fabric.



Het was echt een plezier om deze jurk te testen.  De patronen van straight-grain zijn dan ook een echte aanrader! Zowel voor beginners als meer gevorderde naaisters.
It was truly a pleasure to test this dress and I can really recommend the straight-grain patterns!
For beginners and more advanced seamstresses.

This is why...
1. gemakkelijk on-line te bestellen / easy online ordering
2. duidelijke stap voor stap uitleg /  clear step by step explanation
3. bij elke stap duidelijke foto's /   clear pictures at each step
4. meerdere combinaties mogelijk binnen 1 patroon /
multiple combinations possible within one pattern







Dit is dus mijn (test)resultaat en er zullen zeker nog versies van het patroon volgen!
So this is the result of the test and there will definitely follow other versions of this great pattern!

  

8 opmerkingen:

  1. this is very beautiful. i love the understated fabrics you chose!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Rachel. I was lucky to have the right fabrics in my closet ;o)

      Verwijderen
  2. Echt een mooi kleedje!
    (al zit het model er mss ook voor iets tussen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Eva! Heel leuke foto's en een geweldig stofje. Je dochter staat er prachtig mee. Bedankt voor al je hulp en feedback - het was zo leuk om jou als tester te hebben! -an

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik ga een volgende keer ook voor een jurk denk ik (alleen de dochter nog overtuigen...)
    Mooie combinatie van stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))