30 dagen geven

Enkele maanden terug las ik in Flow een klein artikel over 30 dagen geven.
Het leek me een leuk idee om eens 30 dagen wat minder aan mezelf te denken
en elke dag iets fijn te doen voor iemand anders.
Ik geloof echt dat een klein gebaar veel kan doen. Zowel voor de ander als voor mezelf.

Dus ik schreef me in op http://geefmaand.com/
Deze week kreeg ik een mailtje om me in te schrijven en vanaf zaterdag 1 november gaat een nieuwe geefmaand van start.

Ik vind het alvast spannend en zal ook hier wel nog eens laten horen hoe het allemaal verloopt.
Heb je ook zin om mee te doen? Dan kan je nog altijd inschrijven.
Misschien kunnen we elkaar nog inspireren ;o)

Groetjes
Eva

Random Acts Of Kindness, Change, Your Life And Career, help others, pay it forward



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))