Photo Challenge


Op de blog van Mammabelle zag ik dat er opnieuw een Photo Challenge loopt.
Voor ik serieuze naaikriebels  kreeg, hield ik me ook wat bezig met foto's trekken.
Niet dat ik bijster goed was, maar het is en blijft ook een zeer fijne hobby natuurlijk.

Jammer genoeg merk ik wel dat er, sinds het verschijnen van de naaimachine, sowieso veel minder foto's worden getrokken en dat vind ik wel jammer.
Dus ik neem me bij deze voor om af en toe weer eens met het fototoestel onder de arm de wereld in te trekken.
Gewoon omdat het fijn is en mooie herinneringen oplevert.

Inschrijven voor een Photo Challenge doe ik voorlopig nog niet. Maar ik zal er me wel laten door inspireren.

Hier alvast een paar kiekjes uit de oude doos die passen bij de Challenges van deze maand....
Hopelijk geven deze me dat extra beetje moed om deze hobby er terug bij te nemen ;o)

ZwartWit

Lucht

 
Geliefd







5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel. Ik ga eerst kijken of ik voldoende tijd vind want het zijn wel veel onderwerpen per maand he.
      Ik vraag me af hoe jij dat klaarspeelt ;-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Bedankt... Het is ook één van mijn favoriete foto's.

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))