Kousenprobleem

Ik heb een probleem.
Een kousenprobleem.

Het probleem dat kousen na het dragen meestal niet samen uit de wasmachine komen.

Dat heeft natuurlijk verschillende redenen.
Zo worden de kinderkousen op de meest verschillende plaatsen uitgespeeld
- de auto
- de zetel
- het toilet
- in bed
- ...

Af en toe durft dan ook een kous te verdwijnen.
Bovendien slaag ik er zelf ook in om bijhorende paren te splitsen in verschillende wasbeurten :os.

U kunt het dus al raden... er heerst hier soms een echte kousenchaos!!

Vandaar dus deze 2 linnenzakken.
In de hoop dat de kousen voortaan hierin netjes verzameld zullen worden
en ook netjes per 2 blijven.




Piraten voor de zoon....    

... en hartjes voor de dochter...































Snel gemaakt en handig om mee te nemen op reis, kamp, ...

6 opmerkingen:

  1. Aaaaaaaaah, de solosokken. Dat is bij ons ook een gekend probleem!
    Ik zou dan ook zo'n zakje voor de papa moeten maken denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes heb je gisteren er op gezet. Hier verdwijnen ook regelmatig sokken... Stofje van mijn rokje komt van de markt in Breda op di/vrij Deze man verkoopt coupons 2 voor 5 euro. Kan kijken of het lapje er nog is, dan neem ik het mee als ik deze of volgende week ga.... Laat maar weten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou leuk zijn.
      Laat maar weten of je het nog gevonden hebt...

      Verwijderen
    2. Mijn coupon was ruim 2 meter lang en 1,5m breed. Bij ons is een coupon zeg maar stukken stof, lag niet meer op de rol. Deze stof is vrij dik en rekt een beetje mee, misschien dat ik morgen even kijk.

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))