Doornroosje

Een paar maanden geleden zag ik in dit boekje een prachtig bloesje staan.
't was liefde op het eerste gezicht.
Vandaag had ik eindelijk de tijd om eraan te beginnen en dit is het resultaat:

 Omdat de dochter momenteel in de ban is van Doornroosje én omdat ik vond dat het bloesje nog iets miste hebben we er nog 2 roosjes op bevestigd. Dus hebben we nu een Doornroosjesbloes ;o) Joepie!

Ik plaatste de roosjes wel op een speld en niet direct op het bloesje omdat ik niet 100% zeker was over waar ik ze precies wilde hebben.
Ik ben dan ook een eeuwige twijfelaar. Maar kom, ik ben zeer blij met deze oplossing... nu kunnen we ook andere kledingstukken omtoveren tot Doornroosjekledij.

Waar een eenvoudig roosje niet allemaal goed voor is ;o)



3 opmerkingen:

  1. suppermooi bloesje en dan nog over doornroosje gezwegen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel knap bloesje! Daar zou ik ook willen aan beginnen! En een prachtdochter, ze heeft het zeker kunnen dragen in die warme dagen van vorige week?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))