Give Aways

Ik vraag mij echt af hoe sommige mensen het doen.
Elke week verschijnen er de leukste zelfgemaakte dingen op hun blog terwijl ik steeds tijd tekort lijk te komen.

Maar kom... nog 3 weken en dan heb ik 8 weken de tijd om mij volledig te laten gaan ;o)
Eens benieuwd of er dan eindelijk wat projectjes gerealiseerd zullen worden.

Waarom ik jullie eigenlijk vandaag weer even wil bezighouden met mijn schrijfsels....
Ik kwam via via op deze leuke blog terecht.
EN EN EN... er loopt momenteel ook een give-away van 1meter stof naar keuze.
't is te zeggen... je mag er kiezen uit 5 hippe stofjes.




Ik heb alvast gekozen en door hier wat reclame te maken vergroot ik ook nog eens mijn kansen.
(Wat nodig is met mijn geluk in 't spel ;o))


Als ik nog leuke give-aways tegenkom, plaats ik ze voortaan op een aparte pagina met give-aways (zie tabs bovenaan ;o))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje... altijd leuk om te lezen ;o))